dimarts, 1 de novembre del 2016

Pre-reflexions

"Pre" a les reflexions dels primers dies al centre de pràctiques...

Fa prop d’un mes començava les pràctiques al centre privat il·lusionada i preparada per obtenir les primeres impressions. De bestreta sabia que anava a conèixer de prop el món de l’espectre autista, però no posseïa cap experiència de primera mà amb nens/nenes diagnosticades amb aquest espectre. Per tant, començava molt il·lusionada ja que d’una banda anava a apropar-me al treball del psicopedagog i d’altra, anava a conèixer de primera mà les característiques d’aquests nens.  Així és com vaig començar el meu diari de pràctiques, però fet a mà, un diari on vaig anotant les observacions dia rere dia després de sortir del centre. Conductes, emocions, comportaments, metodologies de treball, dinàmiques, ... aprenentatges que poc a poc aniré compartint amb vosaltres en aquest espai.

Després de les meves primeres impressions a les primeres sessions, vaig posar-me a buscar i buscar informació sobre aquest espectre i vaig trobar aquests vídeos i webs interessants al respecte, que ara compartisc amb vosaltres, per si us és d’interès. 






Enllaços interessants: 

Autisme La Garriga

Confederación Asperger España


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada